Cercador
V2.55

Ets a:

Moció de suport a l'ampliació de l'horari d'atenció presencial als ciutadans a l'Ajuntament de Badalona

10/26/2016 10:00 PM - ciutadania i convivència

El Ple de l’Ajuntament de Badalona ha aprovat en la sessió ordinària celebrada el dimarts 25 d’octubre una moció de suport a l'ampliació de l'horari d'atenció presencial als ciutadans a l'Ajuntament de Badalona.

La moció proposa els següents acords:

1. Ampliació de l’horari d'atenció presencial del SAC d'acord amb les necessitats reals de l'administrat, incloses les tardes i els dissabtes, dies considerats hàbils a efectes administratius per la pròpia administració.

2. Signatura de convenis amb administracions supralocals per poder fer ús de les seves oficines registrals ampliant la cobertura horària i territorial a la mateixa ciutat de Badalona amb les oficines del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

3. Simplificació dels tràmits a la web, fent més visibles i fàcils els tràmits.

4. Habilitació d'un telèfon gratuït per cita prèvia als diversos serveis.

5. Assumpció per part del SAC de la gestió de la comunicació amb la ciutadania a través dels perfils corporatius de les xarxes socials de l'Ajuntament de Badalona.

La moció s’ha aprovat amb els vots favorables de tots els grups municipals.

Badalona, 27 d’octubre de 2016

Plaça de la Vila 1 | Centraleta: 93 483 26 00 | Informació: 93 483 29 20 | CIF: P0801500J | correu@badalona.cat