Cercador
V3.31
Menu
Ets a:

Seu electrònica



L’espai per a fer tràmits, consultar normatives, etc.. La part administrativa de la relació Ajuntament-ciutadans portada al mon Internet.

Aquest es un gran pas en el camí de la millora de la competitivitat de la ciutat, en resultar una eina per trencar les barreres espai-temps per relacionar-se amb l’Ajuntament, i permetre l’autoservei per part dels usuaris. La Seu Electrònica ens permet guanyar a tots, redueix els costos tant als ciutadans (desplaçaments, hores de treball) com a l’administració (menys recursos per atenció presencial).

Es una nova forma de comunicar-se de manera oficial entre l’Ajuntament i els ciutadans. Te implicacions legals. Llei 11/2007:

    • L’Ajuntament publica de forma oficial informació a través d’aquesta zona del portal, i de forma certificada (connexió segura https). Això compromet a l’Ajuntament a realitzar les coses tal com s’indica al portal, resultant una forma de transparència administrativa portada als ciutadans a través de la xarxa.

    • Els ciutadans poden realitzar accions amb validesa legal a través d’aquest espai, sempre a través d’eines de validació de la identitat (certificats digitals).

Els elements que es troben a la Seu Electrònica son els següents :


Tauler d'anuncis oficials

Normativa municipal

Portal de tràmits

Perfil del contractant

Comparteix


Plaça de la Vila 1 | Centraleta: 93 483 26 00 | Informació: 93 483 29 20 | CIF: P0801500J | correu@badalona.cat