Cercador
V2.58

Ets a:

Normalitzada la recepció de correus electrònics als comptes corporatius de l’Ajuntament de Badalona

05/17/2017 10:00 PM - comunicacióserveis municipals

L’atac informàtic d’abast general la setmana passada ha fet necessària l’aplicació de mesures específiques que han evitat danys permanents en les estructures corporatives

La recepció de correus electrònics procedents de comptes de correu externs a l’Ajuntament de Badalona torna a funcionar amb normalitat. L’atac informàtic de la setmana passada, que va tenir un abast mundial, ha fet necessària l’actuació dels tècnics informàtics, que han afegit nous filtres de seguretat en la recepció dels correus electrònics per evitar possibles danys en el sistema. Aquest fet ha impedit que tots els correus enviats aquesta setmana a comptes interns hagin arribat al seu destinatari.

Amb les noves mesures de seguretat, tant els arxius adjunts als correus electrònics, com les url que puguin aparèixer en el text, seran escanejades en un espai de memòria virtual als servidors del proveïdor anti-spam, per tal de ratificar que no es tracta d’elements perillosos per als equips informàtics i la xarxa de l’Ajuntament

Des de l’Ajuntament es prega a la ciutadania i usuaris i usuàries que s’hagin pogut veure afectats que disculpin les possibles molèsties. Malauradament, l'evolució i complexitat dels atacs de pirates informàtics i ciber-delinqüents obliguen actualment a prendre determinades mesures que poden semblar excessives, però que són absolutament necessàries per evitar "danys permanents" en les estructures informàtiques de la corporació municipal.

Badalona, 18 de maig de 2017

Plaça de la Vila 1 | Centraleta: 93 483 26 00 | Informació: 93 483 29 20 | CIF: P0801500J | correu@badalona.cat