Ajuntament de Badalona V4.03
Ets a:

Consum



OMIC és l'acrònim per la qual es coneixen les Oficines Municipals d'Informació al Consumidor.

Una OMIC és un servei municipal d'atenció gratuïta adreçat als consumidors de Badalona, per donar assessorament o tramitar queixes, reclamacions o denúncies.

El servei funciona amb cita prèvia que es pot obtenir per telèfon al 934832744 o bé en línia a través de l'enllaç que hi ha en aquesta mateixa pàgina.

Cal venir a la cita presencial amb la documentació que calgui per fer la tramitació o la mediació si s'escau, i sobretot, havent transcorregut un mes des que s’ha fet la reclamació a l’empresa corresponent.

També es pot consultar el llistat d’empreses adherides al Sistema Arbitral de Consum, les quals no poden refusar una reclamació en aquesta via, i es poden trobar a l’apartat de la Junta Arbitral de Consumidors de Badalona d’aquesta web.

La OMIC també pot atendre consultes i fer assessorament per correu electrònic a l’adreça omic@badalona.cat.


Junta Arbitral de Consum de Badalona

Estadístiques

Enllaços d'interès

Informació: Recomanacions i Novetats Normatives

Guia Bàsica del consumidor

Comparteix